6/01/2008

Test d'Intel·ligència

Doncs avui navegant per technorati he vist un blog d'un company Fiber que em linkava, sempre que veig algú nou miro uns 20 o 30 posts d'aquesta persona, mes o menys per saber de que parla i tal.

Doncs un dels posts molt curiós. Sobre un test d'intel·ligència i la veritat es que l'he provat. M'ha recordat als test que em van fer a l'entrevista de telefònica i la veritat es que si he tret 126 de 140 no deu ser gaire bo el test, això sí, els últims 5 eren xungos de collons i avui després de tant TC m'ha fet molta mandra de pensar més. (per cert el company que ha fet 133, una màquina).

Doncs si esteu aborrits i no sabeu ven bé que fer, perdreu 20 minutets (encara que a la web posa 40... amb 20 és fa perfectament).

2 comentaris:

Pau Gay ha dit...

Hey Raimon! Fa temps que et segueixo (et vaig sindicar al Reader) ^^!

M'alegro de que hagis trobat el meu blog. T'hauras sorprès quan has vist el teu nom al Blogroll, no? Ens hem de promocionar ;) !

Records ;)

wolffan ha dit...

Ja veus!

Ara ho faré però porto uns dies amb TC que deu n'hi do... estic força dropo!