6/17/2008

Firefox 3.0 Disponible (ja)

Per fi, avui a les 19:00 (hora de Barcelona) ja tindrem disponible el nou Mozilla Firefox 3. Tal i com vaig dir, Mozilla intentarà establir un nou rècord mundial de descàrregues en 24 hores.

A part d'això, i segons comparatives que hi ha a diferents blocs, Mozilla resulta ser dels 4 navegadors principals (Opera, IE, Safari i Firefox), el més ràpid en mitjana i més complet (superat en alguns punts pel Safari). En definitiva, molt recomanable, també per la seva gran quantitat de pluggins que ja estaràn disponibles.

Així doncs no dubteu a descarregar-lo d'aquí. Si voleu que la vostra descàrrega conti per al Rècord.

2 comentaris:

Pyzzy ha dit...

Merci per l'avís, ja sabia que havia de ser un dia d'aquests xD.

:P

4catalonia ha dit...

Jo el vaig baixar també, però trobo horrible com s'ha gestionat el tema, el primer intent va ser un fracàs, no tirava, el segon intent el vaig aconseguir baixar, a 200 Kb màxim, quan qualsevol cosa la baixo a quasi 1000, XD

Lo dit, van fer molta propaganda però no van tenir gens en compte que ells hi havien d'invertir en servidors.

P.D: Els plugins fins l'endemà no els vaig poder baixar.