6/18/2008

Stargate Worlds Beta?


Bé aprofito que sóc una mica friki i que tots ho sabeu (i el que no ja seria hora). Ja fa temps que segueixo el fòrum i la web oficials de Stargate Worlds. De tant en tant obro fils, algun comentari que altre... bé el que feu tots.

Com tots sabeu i em penso que ja vaig comentar, abans de treure un joc (sobretot un mmorpg) hi ha un breu període de proves anomenat beta. Ara mateix ja han obert la beta, bé obert no... de moment han escollit a uns 50 usuaris del fòrum interns, a part de la família dels treballadors de Cheyenne Mountain (els desenvolupadors). No hi ha imatges, ja que de moment encara no l’han obert, però poc a poc quan les treguin intentaré anar posant el que ens ensenyin.

Per cert a part d’això ja fa temps que m’estic pensant en comprar la col·lecció de la sèrie Stargate SG-1, aquí la podeu veure. De moment m’estic esperant (per raons evidents :P).

2 comentaris:

Pyzzy ha dit...

La veritat és que el joc a part del frikisme que comporta no té gaire... a mi em va decepcionar una mica quan vaig veure els gràfics. No deixa de ser un Lineage :(. Però bé, tot s'ha de provar abans de tot :P.

Perquè després et queixis que no llegeixo les tonteries que poses jajaja.

Vagi bé ;).

4catalonia ha dit...

Pyzzy no li diguis això que el trenques per dins! Pensa que això serà molt millor que el wow, tot i que el wow tingui la seva edat; oi wolffan?

Fins que no el pugui veure en pantalla i sobretot, al meu imac, no opinaré del joc :P