6/07/2008

Dia de reflexió.

Avui és dia de reflexió. I no perquè estigui especialment filosòfic, no sóc una persona gaire donada a parres mentals o complicacions. Però porto ja no se si 2 setmanes o així estudiant, la veritat és que força dur, hi ha temes que em maten, com em mata estar mitja hora pensant un problema (que es pot resoldre en 5 minuts fàcils) però a vegades tot depèn de com ho miris (ara posaré el que no volia posar). Però hi ha gent que es massa exacte i desenvolupa coses com Màquines de Touring, Teoremes de Gödel, de Chomsky i d’altres que només em fan que venir malt de cap.

Així doncs aquests breus moments que tinc abans de tornar cap a la biblioteca del campus nord, aprofito per comentar que per culpa del Tomàs he caigut al Twitter. Que és bàsicament una mena de Messenger però asíncron, és a dir tu poses la teva frase i l’altre quan la llegeixi la respon, no està gens malament la idea, però a mi ja em cansa tenir tantes aplicacions dansant pel Sistema Operatiu la veritat.

Que m’he presentat a una convocatòria d’uns premis de la catosfera (es a dir la blogosfera catalana), realment no espero guanyar ni molt menys, però si serveix per fer una mica de propaganda i passar una bona estona doncs ja farà el fet.

Ha, me’n oblidava, he estat preseleccionat per a l’oferta de beques que es donen des de la Caixa, en el meu cas es una beca per a fer el Màster TIC (que es dona a la FIB), encara no se si entraré al Màster ni tampoc si em donaran la beca, però realment aquest final de curs pinta la mar de bé. Si em surten les coses mig bé pot ser molt bo. A més d’un gran estiu que estic convençut que és el que m’espera! No ho dubteu.

Fins aviat!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Em sento tant culpable :D per cert, sort en els exàmens!