9/18/2008

Premis Blocs Catalunya 2008


Tot just avui m'he recordat de que m'havia inscrit als Premis Blocs de Catalunya d'aquest any 2008!

La veritat és que es "curiós" si més no, el fet de que jo amb el meu petit blog participi en aquest certamen (és evident que un blog com el meu que el visita relativament poca gent no tindrà cap vot), tot i això almenys he pogut exercir el meu vot, en aquest cas a mossegalapoma a la part de TIC. Els altres blogs com que la veritat no en conec cap més que és presenti al certamen.

La meva opinió sobre l'event és bona, evidentment. Trobo que va molt bé potenciar la nostra cultura a través del mon blogaire. Tot i això em sorprén la baixa participació "556 blocs". També destacaré que la participació majoritària ha estat als apartats "miscel·lània" i "personals" sent la menor a "cinema" i "esports". Ho trobo força sorprenent. Sobretot perque donant un cop d'ull com vaig fer al seu dia als meus "competidors" per alguna raó la majoria parlaven de política, cosa que m'horroritza. Un bloc personal és per parlar de burrades, com el meu, on deixo anar el primer que em passa pel cap (potser per això no em llegeix casi ningú, potser m'ho hauria de plantejar). Tot i això el meu estil no és parlar a fons de política sinó de qualsevol cosa en general així que ja veurem com va.

Com a comentari final, diré que no m'agrada gens que la nostra societat linguística tradueixi la paraula blog per bloc. Ja que és una paraula anglesa agafada. Un blog és una bitàcora, un bloc és una puta pedra.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Raimon, per mi un bloc és una llibreta, però amb espirall i serveix per escriure-hi el que vulguis. Un blog per mi no és res (i pel teu corrector tampoc doncs ha subratllat el mot en vermell).