4/27/2008

Trailer Stargate Continuum

Coses que fa una persona seguidora de sèries de ciència ficció. És mirar-se les novetats americanes a webs de culte.

Doncs bé com a fan acèrrim de Stargate i Stargate Atlantis, estic força al dia. En aquest cas de Stargate Atlantis al 9 de juliol en començaran la 5a temporada i val a dir que en un principi Atlantis no m’acabava de convèncer: una sèrie satèl·lit de la 1a amb actors nous (la majoria) i amb la sèrie mare (Stargate SG-1) en vies d’extinció no em semblava una gran opció. Però poc a poc es va anar guanyant el meu cor i la veritat és que me n’he fet un gran seguidor, fins i tot trobo que és molt millor que alguna de les temporades de SG-1 (la original) que en alguns moments va fluixejar.

Ara al tema: Stargate SG-1 va tancar a la 10a temporada, amb un final increïblement digne (per mi), molt ben aconseguit i que satisfeia segons el que vaig llegir als fòrums americans als fans en general. Ara bé els mags de la sèrie ens preparaven un com mestre. Tots els seguidors sabíem que el final de la 10a deixava molts fronts oberts i la nostra sorpresa va ser quan es van anunciar 3 pel·lícules oficials de Stargate SG-1 que donarien un final a la saga.

Aquestes són:

Stargate: The Ark of Truth (de la qual us en deixo el review, pel·lícula que es va publicar al 11 de Març)

Stargate Continuum (es posarà al a venda el 29 de juliol)

3a Pel·lícula encara és desconeix tant el títol com la temàtica.

Ja he vista la primera en anglès òbviament i la vaig trobar BRUTAL, també potser perquè per primer cop vaig usar el meu cable HDMI per veure-la de l’ordinador a la televisió amb una gran resolució.

Us deixo el tràiler de la 2a que també fa molt bona pinta, a destacar per primer cop veurem una batalla espacial amb més de 10 naus (cosa inèdita quasi fins ara). I un fil argumental molt semblant a Moebius (2 episodis de la Temporada 8, el 10 i el 20).

Així que ja sabeu! Teniu vora 3 mesos per veure les sèries que us faltin i la última pel·lícula.


PD: Per als que no ho hagin fet, recomano que almenys vegin la 1a pel·lícula que va donar nom a la sèrie: Stargate (Any 94, amb el Kurt Russell i uns quants més).


PD 2: Els links pertanyen a un FanSite de Stargate que jo recomano (on també hi ha altres series: lost, galactica, star trek, heroes, babylon 5, smallvile o farscape) que és diu GateWorld.

Us deixo també la web oficial de la sèrie Stargate a SciFi de la Fox i la web oficial de la sèrie.