4/22/2008

Hackintosh (2)

Hola de nou!

Doncs després de més d'un i 2 problemes, exàmens, practiques he aconseguit muntar el Mac OS X Lepoard (10.5.2).

A partir de la imatge que el senyor Kalyway ha penjat a Internet (podeu buscar a www.mininova.org) trobareu la imatge. La baixeu, la cremeu en un dvd.

En el meu cas la instal·lació l'he fet a un usb2 extern. El que vol dir que cal que tingueu habilitat al vostre sistema BIOS en aquest ordre el següent: 1.- Arranca USB 2.- DVD 3.- Hdd.

D'aquesta forma un cop instal·lat el MAC OS quan traieu el dvd arrancarà normalment.

Bé doncs l’únic pas complicat és que cal tenir una partició de disc feta i un cop entres a la pantalla d’instal·lació (on surt la versió del Kalyway), cal anar a Utilidades->Utilidades de Disco, i allà formatejar la partició en format MAC (que és molt pijo i vol un sistema molt particular).

Un cop fet això ja està tot.

Cal tenir en compte que jo tinc un Dell XPS m1530. Les següents components no van bé: wifi, ethernet, gràfica, petjada digital i es possible que alguna cosa més (però també depèn del driver).

Actualment podeu trobar aquí un post dedicat al m1530 i m1330. Amb drivers per mac de ethernet, gràfica i altres. En el meu cas la gràfica ja anava bé ja que no tinc problemes amb la pantalla però no he provat gaires coses més.

El meu problema és la wifi (4965 AGN) encara no han fet un driver que funcioni i jo no tinc cap ganes de fer-lo. Així que tocarà esperar una estona.

Seguiré informant, el pròxim seran els passos per instal·lar el SDK per començar a fer cosetes amb Iphone. (no és tan fàcil com sembla).

Fins aviat!!

1 comentari:

4catalonia ha dit...

Home dir que és pijo perquè demana un format especial al disc dur...

El linux és gratis en quasi totes les seves vessants i també vol formats especials, fins i tot més d'una partició.

I el win no cal ni anomenar-lo, mentre que un disc en fat32 o ntfs funciona al mac al revés no.