11/04/2005

Como ser informatico y no morir en el intento 2

Hi ha 2 maneres d'anar a un examen parcial: estudiant o estudiant el dia avans...
Després està la meva, que consisteix en anar estudiant algo poc a poc, no es podria dir que és un treball diari i que al final pegues la gran empollada... però aquest cop no, avui he fet l'examen de M3, examen pel qual vaig a l'academia per reforçar, m'agraden les mates (si més no m'agradaven) però trovo que aqui les fan mooolt feixugues.
Bé la reflexió que vull fer és que per molt que la gent digui, cal un treball constant, encara que siguin 20 minutets diaris, són útils.

Següint amb els examens he aconsegüit treure els parcials de Est i Ec2, no han estat grans notes però són molt vàlides per aprovar l'assignatura.

Ja sé que vaig dir que aniria posant les novetats sobre tecnologia i demes xorrades però enteneu-me aquests dies d'examens tinc una mica de monotema, la setmana qué ve, practica de PI (horrible) i parcial que ja veurem com va.