11/03/2005

Como ser informatico y no morir en el intento

Ja porto 2 anyets fent aquesta carrera, ara tot just començo el tercer. La cosa s'ha pogut anar tirant endavant no sense esforç.
En aquest moment em trobo cursant el meu 2on any lectiu (real) de carrera i les coses es compliquen: la feina es feixuga, sobretot d'algunes assignatures k no m'agraden gens...m3....tinc un parcial demà o sigui k vaig bé i d'altres que no mencionaré ara però que anirant sortint.

En aquest blog intentaré posar les meves novetats, la carrera(intentare penjar apunts i altres coses que puguin fer servei a algun usuari despistat per aquest blog que faci informatica), el futbol, i intentare introduir algunes novetats del mon tecno-informatic si puc, també parlaré de les meves aficions i de les associacions que formo part o de les que conec o estic interessat.

També faré servir això com una mena de diari així m'organitzo una mica les idees i em serveix per concentrar-me en el que estic fent.

Me'n vaig a estudiar que sino demà veurem!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Sort a l'examen de demà :)
I tingues constància amb el blog xD

Apa apa!