1/21/2008

Innovació ?????

Hola,
després de molt temps sense passar per aquí tornem a la càrrega.
Hi ha hagut força novetats, entre elles portàtil nou (dell xps 1530), després de exhaustives lectures de review's consells notes i de tot m'he decidit per aquesta bellesa últim model.

Aprofitaré el nou post per parlar i fer una mica una ressenya entre la meravella de dell i en nou Mac Book Air.

XPS 1530:

-Bé podem dir que un portàtil que manté una mica la línea de dell. Portàtil que té pinta de ser molt robust, tot i que després de les crítiques rebudes pel disseny s'han posat les piles hi han creat un portatil de líniea molt fina, un disseny molt simple i preciós, molt "serio" en negre, i espectacular en vermell.
-De prestacions res a dir, te'l pots fer a mida el meu és una meravella de 4gb de ram.
-El pes? Pes poc, molt poc. La pantalla és veu magníficament i la bateria aguanta unes 3 horetes sense cap configuració extrema de la gestió d'energia.
-El so no està malament però cal entendre que parlem de portatil.
-Tant l'escalfament com el ventilador ni es noten, magnífic.



Mac Book Air:
-Estem innovant?
-La presentació molt bonica, molt original, s'ha de reconeixer que el senyor Steve Jobs és un tros de BENEDOR D'ALFOMBRES. S'ho val el macbokair?
-És un intent de presentar cada any quelcom nou, però sincerament recomano que s'esperi 2 anys a fer la reunió i que tregui millors coses. Air és sinònim de: "s'ens han acavat les idees, però com que som apple, us la fotem doblegada".
-A part d'aquesta petita crítica, un bon portatil. Bé avui en dia els portatils nous estan bé, potser un portàtil poc enfocat al gran públic, sino amb gent amb calers.
-Prestacions normaletes tirant a fluixes, un pes que és el que destaca, primissim i no pesa casi res.
-La resta mediocre.



Bé fins aquí el resum de la tecnologia. Següent post "El límit dels 32 bits".

wolf

2 comentaris:

4catalonia ha dit...

Et donaré la meva impressió sobre el mac air. Primer i abans de que em titllis de forofo llegeix i calla, XD

El vam veure mentre estàvem a la upc i certament el primer que vaig pensar en veure el que duia és que és un cagarro, si més no una flipada en el preu.

Està molt clar que pel preu no va enfocat als estudiants de la fib però pel preu que té el trobo digne en comparació amb els petits de samsung i de hp, potser seria molt millor si fos de pantalla tàctil com l'hp (no recordo el model), però tot arribarà...

Llavors vaig dignar-me a mirar les especificacions i tota la pesca i la veritat és que cada cop que el veig m'agrada més, cert que no seria el que em compraria, bàsicament pel preu, però si valgués igual que el macbook normal no m'ho pensaria gens; la veritat és que per l'ús que jo li dono, no jugo mai i tinc un iMac per tenir l'emule, és a dir, 80 gb com tinc ara em són suficients; és una molt bona màquina, potser l'únic però l'hi poso al processador, pq un mac amb 2Gb de ram és un thunder i aquest mini les té. En resum que a mi m'ha acabat agradant però els 1400/1600 euros descarten la seva compra.

De la resta de mac con aquella tot pura merda, no sé pq treuen un time capsule i un nou apple tv si amb una màquina podries tenir les dues coses; ho trobo penós; igual de penós que el fet de que només treguin merda d'aplicacions pel touch i ni es dignin a treure el merdós iphone amb 3G i un iphone digne, pq el d'ara fa cagar.

Abemus rollo, jajaja

Anònim ha dit...

Vaya tela dir que el macbook air és una merda ¬¬ És el millor portátil que ha sortit al mercat desde fa molt! 1 quilo y 1.3 centímetres a la part més gruixuda, amb dos gb de ram, amb dual core fets especialment pel portàtil, per 1400 euros i et queixes.. Mare meva...