5/04/2008

Feliços 50

Doncs sense adonar-me’n ja he arribat als 50 missatges. La veritat és que no és una gran xifra i menys si tenim en compte que ja fa casi 3 anys que publico (2 i mig), però he tingut molts moments d’alts i baixos en la publicació Al començament no em preocupava gaire la gent que pogués llegir, anava escrivint coses com si fos un diari. Últimament per això he incrementat el nombre d’entrades, també la meva activitat blogera i per tant ja que ara m’hi intento esforçar també m’agrada que la gent em llegeixi (i si és el cas em faci algun comentari) i que agraeixo moltíssim. Així sembla que publicar tingui algun sentit més, fomentem la comunicació i l’intercanvi d’idees i informació nova, és com si cada dia tinguéssim una xerrada.

Doncs seguiré publicant i espero que em seguiu llegint!

Fins aviat!

PD: Hi ha un Concurs de Relats Breus de Ciència Ficció.
El Ferran al seu blog ha posat en marxa un petit concurs literari perquè tothom participi (amb 2 premis subvencionats per Google AdSense). Com aquí podeu veure breu vol dir realment breu, un paràgraf o unes línies, quelcom senzill.

Espero que li doneu suport i us hi animeu!!