4/16/2006

Setmana santa

Ja estem aqui despres de passar una setmana santa amb la grip, uns dies de pluja i vent fastigosos i jo a la platja a caseta tancat tot el dia. Surto per veure el Barça i a mes em trobo pitjor. En fi tot això ja ha passat, ara tornem amb l'urgència dels examens que ja són aqui i a mirar les practiques que hem d'entregar.

Ara que tinc una estona penjo 3 exercicis de estatus de la 2a part del curs, els he fet jo, i cal tenir en compte que no son tots de 10. (nota: n'hi ha un que nomes funcinoa per casos de 4 o menys dades, aixi que si us surten mes de 4 tanqueu i torneu a comensar).
(els que ho hagueu mirat, poso els exercicis per separat perque junts en un .zip no els accepta)


Quan parli amb la gent que els ha fet ja us penjare la resta, a part de acavar amb les practiques ja penjare un manual de EC2 (lleng. màquina).

Vinga ja editare el post quan tingui més coses!!

1 comentari:

lisistrata85 ha dit...

hola wolffan! (o potser prefereixes que et digues rai...)
he trobat el teu blog per la xarxa, i en un acte extrany he decidit escriure't...
veura's, fa pocs dies que he intentat obrir un blog, i dic intentat per qé dur-lo al dia, i personalitzar-lo m'esta resultant poc menys que impossible...
et demanaria doncs, encara que se es increïblement extrany que una desconeguda t'escriga al blog sense més, si em pogueres ajudar en alguns aspectes de la construcció d'aquest espai personal, com ara en posar un traductor a altres llengues (el meu blog està en català), decorar el fons més enllà del que venia per defecte o poder penjar arxius en pdf.
aixi que res, perdona que haja irromput d'aquesta manera al teu espai personal, i moltes gràcies!!!
tamara